IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

Mert írni jó...

2017. március 21. - Péter Szabó Szilvia IGAZ ÉN

Kedves Naplóm!

Mától veled fogom megosztani azokat a dolgokat, melyek megérintenek. Azokat a dolgokat, melyek hatással vannak rám. A munkámra, a mindennapjaimra, a "világomra", hogy egy kicsit közelebb engedjelek magamhoz és megértsd valójában ki Péter Szabó Szilvia!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterszaboszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr2912358705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cirmike Nyilas (törölt) 2017.03.23. 08:47:35

Kedves Szilvia!

Nem szabad törődni a támadó rosszindulatú bejegyzésekkel. Ezeknek az embereknek nem veled, hanem saját magukkal van problémájuk.
Örülök a blogodnak, nagyon kedves, aranyos, jólelkű teremtés vagy, kívánok neked sok-sok sikert, a kicsi lányodnak jó egészséget, és biztos, hogy egyszer majd nagyon büszke lesz az ő anyukájának. Annyit elárulok, magamról 70 éves nyugdíjas hölgy vagyok, aki jelenleg ápolja és gondozza szép korú férjét. Nem véletlen, hogy most inkognitóban írok neked. Biztos akadna valaki aki belém kötne, sajnos a családon belül is van ilyen.

Úgy gondolom blogod, nagyon jó hatással lesz rám, mivel te megfogalmazod azokat a gondolatokat amivel én is azonosulok. Szorítok neked, sok szeretettel:
süti beállítások módosítása