IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

Minek nevezzelek..?

2017. március 21. - Péter Szabó Szilvia IGAZ ÉN

Izgatott vagyok! Próbálom megfogalmazni az érzést ami bennem van most, de nem igazán megy... Ha szembe jönne az utcán, azt sem tudnám, hogyan szólítsam. :) Először próbálkozom igazán blog írással. Hogy miért is kezdtem el? Miért pont most...? Azt hiszem azért, mert rengeteg dolog, gondolat, érzés, meglátás és mondanivaló kavarog bennem, melyeket szeretnék megosztani Veletek. Melyekről szeretnék írni, melyeket szeretnék kiadni magamból. Sokszor érzem azt például a színpadon állva, hogy annyi mindent mondanék még Nektek a dalokkal kapcsolatban, a dalokon túl. Talán csak pár gondolatot, tapasztalást melyek segítenek, mosolyt csalnak az arcokra, vagy csak egyszerűen elgondolkodtatnak. Azt hiszem ez fontos!

15 éve állok a színpadon és 15 éve érzem egyfajta küldetésnek, hogy adjak! Valami fontosat a zenén túl is... Nem volt mindig egyszerű és sok pofont kaptam az élettől, de megérte. Legfőképp azért, mert ezek a pofonok tanítottak meg felállni. Sokszor ültetett kispadra az élet, de hálás vagyok! Igazán! Az elmúlt 15 év mosolyai és pofonjai formáltak azzá, aki ma vagyok. Azzá a nővé és most már anyává, aki semmi pénzért, senkivel nem cserélne!

Végre megérkeztem...! 

 

(A bejegyzés szövege szerzői jogi védelem alatt áll. Annak bármely irányú felhasználása, kizárólag a szerző, Péter Szabó Szilvia engedélyével lehetséges!)

A bejegyzés trackback címe:

https://peterszaboszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr6912359579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása