IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

Péter Szabó Szilvia - IGAZ ÉN

A Színpad és Én..,avagy, igaz szerelem a kezdet kezdete óta...

2017. április 10. - Péter Szabó Szilvia IGAZ ÉN

Elkezdtünk próbálni...Végre! Szeretem ezeket az időszakokat. Minden szezon elején nagy próbánk van, majd ezt követően felállítjuk a teljes színpadunkat és pár napot próbálunk fénnyel, hanggal, látvánnyal, zenekarral, egy zárt helyen, mintha a "zsűri" már a nézőtéren bulizna. Ez az időszak olyan a számomra, mintha karácsony előtt lennénk és készítgetném az ajándékom. Izgalmas, boldog és szeretettel teli... 

Szeretem a színpadot...Az egy teljesen más világ a számomra...Ott megszűnik az idő, a gondok és minden hétköznapi butaság. Csak a zene van, a közönség és az érzelmek...Különleges harmónia tud ez lenni, ami számomra azt hiszem mára már, egyfajta függőséget okozott...Természetesen a szó jó értelmében. A tavalyi nyár igazán felemelő és egyedi érzés volt ilyen szempontból, hiszen egy kicsi élettel a pocakomban még különlegesebbek voltak ezek a pillanatok, koncertek.   059d7a39b8285802d00d45a2331ac631.jpeg
Mióta anya lettem, ez az érzés is, mint oly sok más dolog az életemben, sokat változott, hatványozódott. Talán fontosabb lett, talán másként lett fontos...Rendesen izgulok, hogy majd a kicsikém mit fog szólni, mikor először látja anyucit egy igazi nagy koncerten énekelni. Emma már most fantasztikus közönség és hallgató.. :) Mikor énekelek neki, fülig szalad a kis szája és olyan szemekkel néz rám, ami leírhatatlan. A legszebb tekintet az egész világon...Megnyugszik ilyenkor Ő is és Én is. Ezekben a pillanatokban olyan, mintha csak mi ketten léteznénk az egész világon. Szeretném sokat vinni őt magunkkal majd koncertezni, amikor nem megyünk annyira messzire és nem érünk haza olyan későn, hiszen állandóan együtt vagyunk, mindent együtt csinálunk most is és fontosnak tartom, hogy ez így is maradjon... Még várandós voltam, mikor a zenekaromtól kapott egy nagyon édes zajszűrő fülvédőt, kis rózsaszín pánttal, amit már most előszeretettel használunk, így én is nyugodtabb vagyok, amikor muzsikálás közben velünk van. 

De visszakanyarodva a színpadhoz és a vele való szerelmemhez... Nem is tudom, hogyan fogalmazzak...

Régen mindig azt mondtam, (mert akkor még így volt) hogy a színpad az egyetlen hely, ahol biztonságban vagyok...Az egyetlen hely, ahol igazán önmagam lehetek és biztosan nem fog bántani senki...Olyan érzés volt amikor felléptem az utolsó lépcsőfokról, a számomra világot jelentő deszkákra hétről-hétre, nap nap után, mintha hazaértem volna, ahol a családom már szeretettel várt. Ez a része ma is így van... Talán annak, aki ezt soha nem élte át és nem is kötődik az ilyen dolgokhoz semennyire, kicsit őrülten hangozhatnak a szavaim, de nem bánom.. :) Remélem majd a kislányom is megtapasztalja ezt a felhőtlen érzést az élet valamely területén, mert ezek azok a dolgok, amik rengeteget adhatnak az embernek, nap mint nap. dreams_metroeve_stage-dreams-meaning.jpg
Imádok anya lenni! Most is itt fekszik a Cseppem mellettem a játszó szőnyegén, próbálgatja a kis kezeit és lassan lassan már azt hiszem, az átfordulás is meglesz. Szól a zene, a másik oldalamon a kiskutyám alszik, ez most így ahogy van, csak egyszerűen JÓ! Fantasztikus az a harmónia, ami Emma és köztem van. Biztos minden édesanya tudja miről beszélek, :) de nekem ez valami teljesen mágikus, varázslatos és új érzés, tapasztalás. Napról napra vagyunk egyre jobban összehangolódva. Egy tekintetből értjük egymást! Az egyik kedvenc momentumom minden éjjel, mikor felébred és fölé hajolok, elkezd nagyon mosolyogni és felsikolt a boldogságtól, ahogy meglát..felemelem és belefúrja a fejecskéjét a nyakamban...Olyankor olvadok el! Teljesen! A napokban azon gondolkodtam, hogy vajon ezek a csoda kis dolgok, pillanatok, amiket a kislányommal megélek minden nap és minden órában, mennyit fognak hozzátenni a színpadi munkámhoz..? Annyit kapok ettől a kicsi angyaltól, hogy az felbecsülhetetlen és feltett szándékom, hogy ezeket a kis csodákat, ezeket a gyönyörű érzéseket átadjam az embereknek a koncertjeimen. Akarom, hogy érezzék azt a harmonikus szeretetet ami bennem van... Ezért is várom annyira, az április végét, hogy elinduljanak a koncertek...27675371-hand-drawing-cartoon-character-happy-business-woman-stock-photo.jpg

 

 ( A bejegyzés szövege szerzői jogi védelem alatt áll. Annak bármilyen irányú felhasználása, kizárólag a szerző, Péter Szabó Szilvia engedélyével lehetséges!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peterszaboszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr7412395325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása